Условия за доставка

Условия за доставка

Сроковете за доставка зависят от:

  • Наличността на избраните от Вас продукти. Има информация за срока на доставка на всеки един продукт.
  • Адреса за доставка. Дали е в София или в друга част на България.
  • Сумата на Вашата поръчка.

Обща сума на поръчката
Адрес на доставка в София
Адрес на доставка в България
До 1000 лв. Извършваме доставката до 3 работни дни. Може да изпратим поръчаните от Вас артикули с куриер до 2 работни дни, като при по-големи поръчки ще предложим поне два варианта с различен срок и цена за доставка, от които да може да изберете по-изгодния за Вас.
Между 1000 и 4000 лв. Извършваме доставката до 2 работни дни.
Над 4000 лв. Извършваме доставката в рамките на 1 работен ден.
Резервни части Изпращат се за 1-3 работни дни. Изпращат се само с куриер. Работим с Еконт и с цел да предложим по-ниски цени ги изпращаме от техен офис с отстъпка спрямо стандартните тарифи. Максималната цена ще я видите при приключване на поръчката, ако цената е по-ниска, то ще заплатите нея. Доставката до техен офис е по-ниска от тази с доставка до адрес. Изпращаме и с други куриери при авансово плащане по банка.

* Сроковете за доставка за стоки, които са налични на склад. Във всички случай, ще Ви се обадим за да потвърдим срок и начин на доставка.

* Възможно е, в някой случай, даден продукт да бъде изчерпан и затова след направено от Вас запитване проверяваме за наличност и потвърждаваме срока за доставка.

* Монтажът се договаря допълнително, ако не е добавен като цена в страницата на продукта.

* При доставка е необходимо да се осигури лесен достъп и кратко разстояние за разтоварване на поръчаните от Вас продукти. Във всички останали случаи, доставката е до входната врата на сградата, същото условие е и при доставка с куриер.


Получаване на наши продукти от куриер.

* Рекламации на повредени кашони, счупени детайли от стоките, липси на документи,фактури и предавателни протоколи се предявяват в момента на получаване от куриера и тяхното записване в констативен протокол. Не носим отговорност за липси и настъпили механични проблеми след преминаване на стоката във ваши ръце.

* Повторното изпращане на стоки и документи с куриер са за сметка на получателя, при не предявени рекламации в момента на получаване.

 

За подмяна или монтаж на резервни части на столове.


  • Цената за ремонт и подмяна на част на стол е 15 лв.
    • Монтаж и ремонт на столове се извършва само в рамките на град София и след предварително направена поръчка през сайта. С предварителна уговорка, може да поемем ангажимент за ремонт на столове и извън София.
    • Може да изпратите столът до наш адрес, когато сме диагностицирали проблема и сме поели ангажимент, че може и ще го ремонтираме. Ние ще извършим ремонта и ще Ви го върнем обратно. Всички куриерски такси са за сметка на клиента.
    • Ако имате възможност да донесете стола, до нашия офис в София, кв. "Гео Милев", ул. "Светлоструй" 15, то подмяната на частите и ремонта ще бъде извършен възможно най-бързо. Смяната на части обикновено отнема 1-2 работни дни.
    • В зависимост от сложността и усилията, които отнема самия ремонт може цената да се повиши, като ще Ви информираме предварително за да получим вашето съгласие. След предварителна уговорка, може да заповядате на този адрес и да изчакате да Ви посрещнем.
  • Извършва се ремонт само на чисти и продукти, при наличие на всякакво замърсяване извън естественото омазняване около амортисьора е възможно да откажем да извършим ремонт или да подменим част от стола.
  • Сайта няма възможни функционалности да предвиди всички възможни варианти за категорията резервни части. Някой от цените за услугите могат да бъдат променяни, но това ще става винаги преди да се започне същинската работа и след запознаване с реалната ситуация.


Рекламация на наши продукти.

*  Преди да изпратите стоки за рекламация, трябва да се свържете с нас по телефон, за се договорим, какво трябва да се изпрати.

*  При замърсяване, счупване, протриване или разпаянтване, не затегнати, липсващи или различния в елементите на асемблиране на продуктите е възможно да откажем ремонт, поради явно лошо стопанисване и отношение към съответния продукт.

*  За да се изпълни рекламация е необходимо да доставите счупената част на адреса на нашия офис. При изпращане с куриер може да го изпратите с Еконт до офис София - Изток, като пратката трябва да бъде заплатена от Ваша страна. При уважаване на рекламацията може да получите новата част от нашия офис или да го изпратим за Наша сметка с куриер.



Доставка на стоки.


* За да може да извършим доставка е необходимо да имаме възможност за паркиране в близост то вашето помещение.

* При извършване на доставка и монтаж, условията за стандартен монтаж е при:

        * Възможност за паркиране на не повече от 10-15 метра от входа на сградата.

        * Вратата на вашия имот е достъпна до през едно стълбищно рамо с максимална височина 2 метра или през едно стълбищно рамо с максимална височина 2 метра и възможност за качване с асансьор

        * При невъзможност за ползване на асансьор е възможно доставката на обзавеждането във вашия офис да се оскъпи.